søndag den 23. september 2012

ROD I MAKEUPPEN....

Når man er besat af makeup og div. dullegrej som jeg er, så får man igennem tiden skrabet en del til sig.. hvilket har resulteret et til tider kæmpe kaos!

Pt. ser min vindueskarm sådan ud... og det er kun en brøkdel... men nu skal det være slut!

Jeg har gået og luret lidt på denne løsning som jeg fandt her http://www.ikeahackers.net/2011/03/makeup-vanity-for-small-spaces.html (en god side til inspiration)




Dog forestiller jeg mig at det skal være i sort i stedet for det hvide og så med sorte ben.
Ligeledes vil jeg hænge et firkantet spejl op og sætte lamper hele vejen rundt ligesom et rigtigt "hollywood" spejl. Jaahh og så er jeg jo nok nødt til at opgradere med noget skuffeværk under bordet.. ;)


 Her finder du links, hvis du selv vil i gang.

Bordben. 20,- stk  http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/90217972/#/70217973 
Bordplade 299,-http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/70193302/?query=Ekby+Gruvan
Lampe 229,- stk. http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/20217485/
Spejl   99,-  http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/94889900/


4 kommentarer:

  1. Fed ide!! Jeg er også selv igang med projekt-styr-på-makeuppen og har fået anskaffet mig en Helmer. Men jeg burde nok have købt en Alex, for jeg synes allerede at Helmer er fyldt til bristepunktet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak fordi du kiggede forbi bloggen og fedt du synes om det. :)

      har du forresten set pudderdåsernes fine indlæg i dag om organisering ? tror vist der er mange beautyholics der har fået trang til oprydning i skuffer og skabe.

      Man skal jo også have plads til alle de fine ting der kommer her op mod jul

      Sidste gang jeg ryddede op i min makeup (ja har svært ved at skille mig af med alle mine fine ting..
      men det skal jo til) slæbte jeg 1 sportstaske - 1 vasketøjskurv - 1 makeup kuffert + div. små kurve ind til min søde veninde som skulle være støtte når der skulle ryddes ud...
      Jeg havde ca. 100 læbestifter i sig selv og havde besluttet at jeg skulle skære ned til 50 stk... behøver jeg at fortælle hvor svært det var at vælge ud ?! ;) - Ja og det var kun læbestifterne..

      Slet
  2. Det var faktisk gennem deres indlæg at jeg fandt din blog :)

    Hold da op, det lyder som om du har dig lidt af en samling! Er det "bare" en hobby, eller er det også professionelt? Glæder mig til at se både samling og opbevaringssystem når du er færdig.

    Jeg har også en blog: lille-bitte-t.blogspot.com

    SvarSlet
  3. fedt :)

    Det er både en kombi af proffesionelt brug og ren hobby.

    Både samling og opbevaring skal jeg nok vise når jeg bliver færdig med projektet.

    Jeg var inde og kigge på din blog og der står mange spændende ting så glæder mig til at følge dig lidt mere.. altid godt med nye blogs :)

    SvarSlet